آمار بازدید سایت یا وبلاگ خود را تا آنجا که دوست دارید بالا ببرید

آمار بازدید سایت یا وبلاگ خود را تا آنجا که دوست دارید بالا ببرید (صد در صد واقعی)

برنامه ای ساده و بسیار کم حجم برای بالا بردن آمار بازدید وبلاگ یا سایت شما

این برنامه توسط مدیر وبلاگhttp://jalayimajid.loxblog.com طراحی و ساخته شده است

برای اطمینان به همین وبلاگ توجه نمایید که ما با نداشتن مطالب کافی در وبلاگ در کل بیش از 11000 بازدید کننده داشته ایم

توضیحات:

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که وقتی وارد سایتی می شوید در جایی از سایت نوشته باشند افتخار ما آمار بازدید واقعی ما است، این به این معنی است که بسیاری از سایت ها خود آمار بازدید خود را به طور غیر واقعی بالا می برند یعنی اگر آمار آنها 126000 باشد حداقل 100000 بارشو خودشون باعث شدن و هیچ فرد واقعی دیگری این سایت را باز نکرده.

کدهای آمار بازدید طوری طراحی شده که با هر بار درخواست سایت از اینترنت یک بار بر آن افزوده شود و هیچ فرقی نمی کند که از یک جا باشد یا چند جا (با یک کامپیوتر وارد شوند یا با کامپیوتر های مختلف)(یک نفر صد بار آن سایت را باز کند یا صد نفر یک بار) پس شما می توانید خود نیز با باز کردن سایت خود آمار بازدید وبلاگتان را بالا ببرید.

مزایا:

شاید از خود بپرسید که چه کاریه این کارو انجام بدیم که چی بشه؟!!!

اما بخاطر داشته باشید یکی از عواملی که باعث می شود در موتور های جستجو یافت شوید آمار بازدید سایت شماست

به طور مثال اگر سایت شما و سایت بنده یک مطلب را بصورت کاملا مشابه ارسال کند و در موتور های جستجو مانند گوگل آن مطلب را جستجو کنیم سایتی اول قرار می گیرد که آمار بازدیدش بیشتر باشد و این برای همه اثبات شده است.

دومین چیزی که مورد بحث است این است که سایت لوکس بلاگ به سایت هایی که روزانه بیش از 5000 بازدید کننده داشته باشد یک طرح ویژه یا یک دامنه رایگان هدیه می دهد در نتیجه شما می توانید از این طریق به این مطلب نیز برسید.

پس با افزایش غیرواقعی آمار بازدید می شود به مرور آمار بازدید واقعی دریافت کرد. و هدیه ای از سایت لوکس بلاگ گرفت.

طریقه ی کار:

برای اینکه خود آمار بازدید خود را بالا ببرید باید یکی پای سیستم باشد که هر چند ثانیه یک بار سایت را باز کند، که این کار بسیار خسته کننده و وقت گیر است.

این برنامه برای شما همین کار را انجام می دهد یعنی شما فقط به یک سیستم و اینترنت نیاز دارید، این برنامه دارای یک تایمر است که به دست کاربر تنظیم میشود، و باید آن را با توجه به سرعت اینترنتی خود تنظیم کرد، به طور مثال زمانی که طول می کشد تا سر تیتر وبلاگ یا سایت شما نمایان شود 2 ثانیه است تایمر را روی 2 یا 3 ثانیه تنظیم می کنیم.

برنامه در هر 2 یا 3 ثانیه که توسط کاربر تنظیم شده یک بار سایت یا وبلاگ را تازه می کند یعنی انگار دوباره وارد سایت یا وبلاگ شده اید، پس در هر 2 یا 3 ثانیه ای که تنظیم شده یک بازدید کننده دارید.

طریقه ی استفاده:

سایت خود را باز کرده سپس برنامه را باز کرده و بعد از وارد کردن رمز و وارد شدن به محیط برنامه تایمر را تنظیم می کنیم، بعد از تنظیم تایمر دکمه شروع را می زنیم، بعد فوکوس ویندوز را بر روی اینترنت اکسپلورری که سایت با آن باز شده قرار می دهیم (برای این کار کافیست اینترنت اکسپلورری که سایت با آن باز شده، را بر روی همه پنجره ها قرار دهیم یا آخرین کلیک موس بر روی آن بوده باشد) و سیستم را به حال خود رها کنیم.

شما در طول روز آمار بازدید بی نهایت خواهید داشت و بعد از چند وقت می توانید به صفحه اول گوگل بپیوندید

بنده به علت نداشتن سرعت کافی و ترافیک اینترنتی محدود نمی توانم این کار را انجام دهم ولی به شما عزیزان پیشنهاد می کنم

موفق باشید.

حجم: 7.45 کیلوبایت

منبع: www.jalayimajid.loxblog.com

پسورد: www.jalayimajid.loxblog.com

برای دانلود کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حسين صافي
آخرین مطالب